Wednesday, March 2, 2011

pelanduk due serupe

****
ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yg tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
****

Suatu ketika dahulu
Ku tersesat dalam hidup
sehingga muncul menjelma rasa sayang kepadamu
********


lirik diatas adalah dari lagu yang sangat2 meyentuh perasaann.. dah setiap kali terdengar lagu nie hati rase giler xmenentu... hurmmm
entry nie aku nak bercerite tentang muke orang Pelanduk 2 Serupe...


sangat sangat xpercaye....
sangat sangat terkejut....



1st pelanduk due serupe sebijik dengan abg L... dan aku jumpe muke seiras abg L tu time aku g wat part time kat hotel Palace of the Golden Horses....dan for sure die jugak budak klmu aku rase.. tapi kenape hampir selame setahun aku blaja kat klmu nie, aku xpernah nmpk kelibat die nie...pelik...aku tanya member2 aku sorg pon kate xkenal die tu sape...mmber aku kate myb die dak uitm..actually time ktorg keje ade gabung dgn dak uitm n klmu.. then igt kan die dak uitm.. tp bukannn sbb time balik aku nmpk die balik naik bus yg klmu sedia kan...soo aku mmg rase die dak klmu... myb die senior ktorg... uish tp muke dorg saling xtumpah... serius... aku bole wat bandingann dan tiade banyak perbezaan antara mereke... mule2 dah smp kat hotel tu aku still xnmpk kewujudan die nie.. aku nmpk n terserempak dgn die time kitorg tgh wat preparation on that event...time tu ape yg bole aku kate... aku terkejut... aku xberkate ape..lidah jadi kelu.. dan ape yg terlintas difikaran adalah 'muke die saling xtumpahh.. same giler..' dan after terlihat ciptaan allah tu hati aku mule xtentu arah... hati berdegup kencang.. seperti abg L yang berade di depan aku sekarang.... nak xnak aku terpakse lupekan sebentar die tu... dan teruskan dgn kerja aku...but kitorg still di tmpat kan die satu kwsan yang same...tmpat keje aku dekat dengan kitchen.. then ktorg yg bhgian A kene kuar masok kitchen yg berdekatan aku tu.. die tu pon kat bhgian A so evrytime die kuar masok kitchen psti akan bertembung dgn aku....nak xnak aku terpakse tengok muke die... yang wat aku n mmber aku bengang dgn die sbb muke die nie.. xde pon nak SENYUM cikit kat org.. langsung.. mmber aku kate die sombong... hurmmm ape ley buat... myb die jenis bukan mcm tu kot.. xmudah mesre dgn org...biar lah... dan dah nak abis event tu aku disuruh oleh manager untuk ke belakang untuk kemasss paper menu, standing table n napkin... aku arnge menu then nmpk ade dak laki anta napkin byk ke tempat aku.. then our manager ask him to stay and tolong lipat kan kain napkin... dan die adelahh laki tu.. adui.. terserempak lagi... dan sekarang die betol2 ade depan aku... kami bertentangannn.... aku hanya tgk die lipat napkin tu je... dan ade gak tersenyum sorg2... hahahhaha mintx2 die xperasannn... hahhaha.. dalam hati nak je tanya... name awak sape... tapi.. aku xde kekuatann untuk bertanya kan diee...biar je lah... kalu kami ade jodoh untuk bertemu adalah... klu x de xpe lah... bukan rezeki aku kot...lastly nak cite time balik... name kitorg leader sebut satu persatu... then aku terperasan yang time leader calling name 'SIDEK' die pon angkat tangan.. so his name is sidek.. tu je aku tahu.. not his full name...huuhhuh..rugi nyer... hurmmm.. then berakhirlah kisah aku dan die die sini... tiada lagi die die mate aku.... JUST FOR UR INFOMATION: DIE DAH ADE AWEKKSSS... DAN AWEKSSS DIE BERSAME WAT PART TIME DGN KITORG...DAN MEREKA SENTIASE BERSAMA... BUT ITS OK.. AWEKSS DIE NMPK MCM SOLEHAH GAK.. PAKAI TUDUNG... HAHAHAHHA :DD



ok next pelanduk due serupe adalah sebijik gilerr macam kawan aku Shamiel... bukan dari segi fizikal lah yg serupe.. tp karakter abg nie yang sebijik mcm shamiel... serius...first time aku jumpe die 2minggu lepas die class F&B... abg nie kawan dengan kawan aku jugak.. so kitorg just say hai hai je...dengan senyum die... uish mmg saling xtumpah dgn shamiel... dari citu lah hati aku tertarik dgn abg nie...aku dapat rase yang shamiel ade dekat dengan aku time tu... serius wehhh... aku dapat rase kan.... then aku pgil lah mmber2 kau sume.. aku tny dorg.. korg kenal ke.. ade yg kate kenal ade yg kate xknl... ako kate lah kat dorg yang sweet giler muke die... tertarik doe aku .. hahah aku ckp dgn dorg lah cmtu an.. tp mmg betoll.. baik terus terang je ann... so dorg bgtao aku nme abg tu.... hurmmm..so the next day aku mencari fb abg tu.. dan aku dah jumpe wehhh.. hahahahha sukesukesuke......nak ke xnak add eak... mcm nak mcm xnk.. xnk sebab aku segunn...aku segun gilerr doe...segunn sgt.... fb die ley tgk gmbr... so ape lg... usha lah gmbr2 die... mak ai... giler sweett kot muke gmbr2 die... adui... xterkate wehhh... giler sweet... hurmmm... makhluk ciptaan allah.. tiade yang sempurna tetapi sempurna dari segi fizikal n mental nye... tu yg bole aku kate kan... mereke sebijik same... aku harap kite akan jadi kawan rapat seperti aku berkwan rapat dengan shamiel... aminn... insyaallah...!!


so itu lah sedikit sebanyak crite pelanduk due serupe yang aku ingin cite kan...
enjoy the story ok..!!!! luv u dear...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...