Friday, March 4, 2011

kelopak mate saya berdenyut2 lahh


yup... entry kali nie macam kelakar je...
kelopak mate aku berdenyut-denyut...
korang tau x kenape eak...
ari nie dah masuk 3hari rase nyer mate aku denyut2...

ramai yang berkata
(sumber: google & blog)





but ader sumber yang berkate juge,
kalu kelopak mate kanan berdenyut2 kite akan
  • berjumpe seseorang yang jauh..
  • seseorang yang kite rindui...
  • dan sesuatu yang special...
  • or sesuatu yang menggembirakan...

hahhahaha.... macam kelakar je... tp tu lah mitos yang selalu dipercakap kan... terserah pada anda kalau nak percaye pade nyer..!!!

dan ade satu kejadian yang berlaku petang td...
kan sumber sume bercakap yang aku akan jumpe org yang aku rindu or yang duk nun jauh di sane... dan petang tadi ade something berlaku.. aku tengah tunggu tren lrt dekat hang tuah... then naik ke ampang lah kan... dah smp kat station miharja, aku pon toleh lah pandangan aku ke kiri... then ternampak kelibat member aku... u know who.. Shariel... hahahaha... then time tu sangat lah terkejut... so ktorg sempat borak2 cikit2... mmg xsangke lah kan dapat jumpe die kat tren tu.. dah lame actually xjumpe die.. myb sebulan.. hahah... then aku tetibe teringat yang mate aku nie... aku cakap dalam hati "eh xkan die kot yang org jauh yang mate aku denyut2 nie" then otw nk smp umah aku tergelak sorg2... hahahhahaha funny2... then u know mate aku dah xdenyut2 dah utk beberape jam berikut nyer... trus bgtao mmber aku yang "emm patut lah denyut2 mate ako.. nak jumpe die lah nie.." hahhahahhahaammg xley bla...

but unfortunatly, sume itu salah belaka... sekarang nie... aku still rase denyutan di kelopak mate aku... adui... klakar2... igt kan dah xde dah rase nyer..sbb dah jumpe org jauh tu.. tp ade jgk rase nyer nie... hampehh je...!!! hahaha....

so sekarang, xtao lah sape lagi aku akan jumpe... hurmm xselese lahh denyut2 nie... hope evrything goin fine... jauh kan lah dari bnde yang xelok..!!! amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...