Wednesday, September 1, 2010

^_^

aku rase nak jumpe ssorg la....
ssorg yang aku teramat sangat rindu....
dan dia juga telah menguriskan hati aku...
ye...aku nak jumpe sgt kau....

walaupon hakikat nye kite dah xsehaluan...
kite dah xbermesra seperti dulu...
dan kau dah xanggap aku sbg BFF ko lg dah...
aku tetap nak jumpe kau...

setiap detik..setiap waktu..setiap saat..
aku terbayang kan kau...
aku rindu kan kau...
walaupon sebenarnya merindui kau adalah satu perkara yang menyakitkan aku...

hanya disebabkan salah faham
kite terpaksa berjauhan begini...
aku redha dan aku berserah pada-NYA..
mungkin ade hikmah disebalik nya....

dan aku berharap... dibulan mulia ini...
ALLAH ketemukan aku dengan kawan aku yang sekian lame berpisah ini pada hari raya pertama di masjid pandan indah...mungkin aku akan berada di sane untuk sembahyang raye... dan insyaallah kalu ditentukan ALLAH..aku nk berjumpe die....aku harap yang die pun ade juge di sane.... AMIN.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...