Tuesday, March 1, 2011

:'(

what should i say now...
dan kenape aku ader rase macam nie...

die kawan aku..
dan aku dah anggap die seperti kawan rapat aku untuk sekarang dan selamanye...
tapi kenape aku rase seperti ade dinding penghalang di antara kami...

dalam beberape bulan ni,,
aku dah nmpak perbezaan nyer....
macam ade xkene..
buat aku asyik berfikir

-ape salah aku... ape aku dah buat.. aku xmenggembirekan kau ke-

macam-macam aku fikir...
sampai suatu aritu aku terfikir negative pasal korg...
aku xtao lah kenape...
kenape aku boleh rase macam nie...

dulu kau kate
kalau diantara kite x ade..
kau akan rase something..
something yang membuatkan kau xhappy...

aku mencube untuk kite sentiase bersama...
malah bersama dgn kawan kite yang lain...

but then...
kau yang buat aku xhappy..
kau yang buat aku rase aku nie xbergune...

ape patut aku buat sekarang...
-mengundur diri..
-bersedih..
-dan berseorangan....!!!!

dan kau...
-kau happy...
-making lough with others..
- ignore me...
- tegur aku bile kau perlukan aku... !!!!!

aku xnak korang nampak aku sedih...aku xnak sedih or bad mood depan korg.. aku pon xsuke nak bad mood xtentu pasal melainkan kau yang nak aku mcm nie..!!!! so jangan tanya aku kenape bad mood kalu ko sndr yang wat aku mcm nie...



ape yang bole aku kate kan...
korang kawan baik aku.. kite sentiase happy... aku nak kan perhubungan kite yang mcm dulu...
need each others..!!!!!

2 comments:

sue artgrapher said...

ermm.....klau aq la orgnye..aq betol2 mntak maaf beb..ap yg ko rse tu laa yg aq rse....ko tu da jd sbhgiaan dlm dri aq...sbb ko kwn yg ssh dicari dan tiada pngnti...kdg2 tu aq try nk crik mse..utk kite luangkan mse...utk berhibur tp......erm....bnyk sgt hlngnnye....hope ko fhm....hanya ALLAH je taw...aq rase khlgn diri kau yg bernama maszura..hmmmmmm :'(

♥Maszura Mihat♥ said...

no.. bukan ko lah... klu ko ako dah terang2 bgtao... bukan kau ok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...