Wednesday, March 23, 2011

KASHAF IMANI

nama yg begitu unik..
tertarik untuk melihat ape cerita disebalik nyer..
actually KASHAF IMANI nie adalah satu tajuk drama tv kat astro..
fisrt time tgk time crite tu dah nak abis...
so paham xpham je la crite nyer..

then the next day,
dapat tgk permulaan crite tu je..
hampeh je...
dan baru lah due ari lepas aku dapat tgk crite tu keseluruhannya..

actually KASHAF IMANI nie crite mcm ghost whisperer..
yg org biase ley nmpk bende halus nie..
bole nmpak, bole bercakap..
so crite tu mcm tu lahh...

but aku bukan nye nak crite psl bnde halus tu sume nie..
aku nk crite yg permulaan crite tu..

ok crite nye cmnie...

kashaf dan imani watak utama..
setiap hari imani usha2 c kashaf nie..dorg duduk 1 flet kawsan rumahh..
dan setiap kali die usha kashaf ade je barang yg milik kashaf tercicir...
so ape lagi.. die pon pergi mengutip nye la kan..nak g anta balik kat kashaf die segun..sehingga la hari berikut nye...imani still usha kashaf dr jauh je..

dan pada suatu hari tu, nenek imani ingat yg tin ade barang2 kashaf kat bilik imani tu igt kan tin kosong.. nenek die pon g buang la... tp ade kawan kashaf nie pegi amik... so terkantoi lah... dlm tin ade mcm2.. bukan setakat barang kashaf yg imani jumpe tu..tapi gambar2 skodeng yg imani amik senyup2 pon ade... hahah.. mmg terkantoi giler...malu giler kot..dan hari berikut nyer, kashaf dah tahu yg imani suke kat die...tapi imani menidakkan nyer... imani xmengaku yg die suke kat kashaf..hahaha...

suke giler part tu kot.. macam dekat je dgn aku..
well,nak dikate kan 60% dr watak imani dlm crite awl nyer tu,, same seperti ape aku rase and ape aku wat... :DD

bukan senang untuk wanita mcm aku nie untuk berterus terang depan sorg lelaki yg seperti kashaf yg sungguh diidam2 kan wanita... hahha... so kene fikir seribu kali untuk berterus terang yang aku suke kat die.. probably, myb after aku berterus terang kat die, die akan membenci aku dan xnak jumpe aku lg...sape ley jangka kan perkare mcm tu kan.. so.. biar lah die terbuka hati dengan sendiri nye untuk berkawan dengan aku... :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...