Tuesday, July 27, 2010

tidak kusangka...


nie cerite terjadi pagi td...nak on the way g class....aku baru je trun dari lrt sultan ismail...pstu kat ctu ader jalan raya yg bertentangan dgn tmpt org jalan kaki...ako pon tadi jalan r kat citu...tah kenape ader mamat sorang nie...die nga menunggang motosikal...byk kete and moto r an...dan die dgn sengal g usha aku lame2 mmg xlepas r pandangan die tu...tapi masalah nye die nga atas moto yg berjalan dan sgt sesak...dalam hati aku ckap

"nie kalu la depan die tu ader kete buat break mergency kompem die xsmpat break and kompem giler die akan melambong...."

ish ish ish....pelik tol r...ape yg die pandang sgt kat aku tadi smp berpusing kepale die tu...hurm....ade yg xkene ke kat aku pgi td...or aku pkai baju kurung tu cantek sgt ke...!!!! heeeeee....sengal je....jangan r cmtu skali klu nmpk org cntek an....jage r jgk diri tu...kang xpsl2 xcident...mmg cari pasal... heeeee

love
masz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...