Thursday, July 22, 2010

:) :) :)

eemmm nothing to say actually
tapi rase mcm nak cite something
tapi nak cite ape eak...

okay aku cite pasal bdak laki tu...
eemmm dalam mggu nie aku terserempak dgn die 2 kali...
but you know what...
die wat dunno je kot....
bile die pandang aku, aku nmpk muke selamba die yang tepape tah...
eeeeee...xsuke nye...
bajet ensem r tu....
hakk tui....ensem ke....!!!
heeeee...
tapi tu lah...menyakitkan hati lak bile nmpk die dgn muke mcm tu...
baik xya trserempak daaa....
sakit ati je...
atleast bagi la response ckit ke...nie tak...buat muke seposen yang berkarat tu...
eemmm mmg xlalu r aku nak tgk....
ai sabar je la....

p/s: bile bnde nie nak berakhir...aku nak tegur pon segun...aku kan pompuan...kwn aku kate, just tegur je...kite bkn nak ape pon dr die...just nak kawan kan...so...eemmm...susah la...xpe r...biar lah ALLAH yang menentukan pertemuan kami, kerana DIA yang MAHA MENGETAHUI...AMIN...INSYAALLAH...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...