Tuesday, July 27, 2010

die dah xde ke..!!!

"Mengapa kita berjumpa
Namun akhirnya terpisah"
just baru lepas tgk citer ISABELLA kat astro...
tah tibe2 lirik lagu isabella kat atas nie meyentuh prasaan pulak...
tak tao kenape..tapi mmg masok dalam hati tol r...
myb ader bersangkut paut dgn ape yang aku rase kot...
ape yang aku tao skrg nie aku mmg dah lame xnmpk kelibat si A nie...
bole dikatekan dalam 2 3 mggu yg lepas.... kawan die je yang aku nmpk...
nak tny kawan die yg rapat tu...tp segun la pulak...
die nie dah xde ke...!!! die dah pindah dari situ ke...!!!
tapi kenape lak die nak pegi dari ctu...
ader yang xkene ke..!!!
so td jumpe dgn CP...
CP kate die pon dah lame xnmpk kelibat si A tu...
selalu nye CP nmpk die dgn kwan die tu...
pastu die kate die nak tanya kat kwan A tu...
nk tny mane die pegi...selalu nyer mcm belangkas...berdua-duaan je slalu...
so aku harap dpt info dari CP a.s.a.p...
aku harap jugak yang die still ader kat ctu....
aku baru je nak bermule berkawan dengan die...
tapi tetibe lak aku xnmpk kelibat die...
sungguh mengecewakan..!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
love
masz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...