Monday, July 26, 2010

susah nye!!!

camne eak nak cite...
eeemmm xtao r nak ckap camne...
tp still rase lain macam je...

ok..lets start...

kenape aku xbole nak lupekan kau ye...
kanape kau still ader dalam fikiran aku ye...
setelah sekian lame aku mencube tapi tetap jugak xbole nak hilang kan kau dari fikiran aku..

kenape...!!!!!!
kenape...!!!!!!
kenape...!!!!!!

padahal kau xpeduli pon tentang aku...
so kenape kau still dalam fikiran aku ye...
bile aku nmpak kau aku dah xtentu arah...
aku pon pelik....pelik bin ajaib....
knpe aku rse mcm tu ye....
bile la bnde nie nak pegi dan hilang dari kepale fikiran aku...

aku penat..!!!
aku fadeup..!!!

so...
pegi je kalau aku nie mmg xlayak dah tuk jadi kawan kau...
supaye aku xbuang mase fikir pasal kau dah...
bcoz u are nothing...!!!!!!!

love
masz

2 comments:

Nabila said...

apa ni apa ni.. rileks laa kawan.. :)

♥Maszura Mihat♥ said...

ntah la wei...
ako pon dah pening nie...
xtao ape nak jd doe...
redo je la.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...