Monday, May 28, 2012

last day with GGN

Assalam'ulaikum, sahabat-sahabat ku..
sihat..?? Alhamdulillah..

Sekarang tengah musim cuti semester saya yang selama 2 Minggu jeee... :)
dan sekarang saya dalam proses mencari kerja sambilan untuk 2 minggu nie or kalu boleh dilanjutkan alhamdulillah jgk.. dapat la saya membantu ringan kan beban mak ayah saya nie.. :)) tapi kene dapat kan jadual tuk semester 7 nie dulu.. kot2 class pack for the whole day, kang susah lak nak keje.. :( tapi awak doakan la saya dapat keje yer.. :) terima kasih..

so entry nie saya nak share cikit kenangan saya bersama GGN *gadis-gadis nakal* .. memories nie sume diambil oleh MJ *nizam* yang bersama kami, GGN nie tuk wat revision before our last paper.. dia lah yang tukang amik gambar nie sume.. thanks a lot MJ.. *hug* eheheheh..

MEMORIES nie terjadi apabila kami semua STREESSSS dgn menghafal note accounting tu.. so inilah jadinya SEJARAH YANG TAK MUNGKIN BERULANG KEMBALI...  ehehehe... 


I present to you :

GGN



LOVE GGN..
*so now, kite sume dah ade gambar berenam yang sangat banyak* :)


inilah GGN.. suka duka kami bersama :)









this last picture sangat-sangat surprizing us sebab tersusun je kami semua termasuk MJ.. picture nie self-timing 10 second.. MJ la nie.. die xbgtao nak wat cmtu, once ktorg baru nak duduk tetibe dengar bunyi timing tu, terus lintang pukang lari g ke depan sebab sume nak masuk dlm gmbr tu.. dan akhirnya, jadilah memories yang tidak akan dilupekan :))


THANKS NIZAM *MJ*

so itulah kenangan yang tidak akan dilupekan untuk kami semua sepanjang sehari sebelum berakhirnya semester 6.. Insyaallah kami akan kekal sebegini sehingga penamat pengajian kami..

 Doa-doa kan kami semua supaya menjadi pelajar cemerlang walaupun kami hanya berlajar di 
Kuala Lumpur Metropolitan University Collge *KLMU*

so take care everyone.. 
gonne miss GGN so much.. 
:)

Lot Of LOVE
Maszura Mihat



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...