Sunday, May 6, 2012

2012

ALHAMDULILLAH...
saya kembali juga.. setelah berbulan-bulan meninggalkan blog a.k.a diari saya nie.. bukan apa, kadang-kadang masa tu tak mengizinkan kite untuk meluahkan disini.. dan akhirnya, perasaan yang patut diluahkan hilang begitu sehaja sebab kite telah meluahkan pada yang ESA.. :)

and masalah utama untuk saya mengupdate blog saya nie, disebabkan BUSY bak hanggg.. :) busy dgn KEHIDUPAN..busy dengan STUDY...busy dengan KAWAN.. busy dengan FAMILY.. and most thing, SAYA BUSY KERANA ALLAH.. saya busy dengan mendekatkan diri saya dengan TUHAN YANG MENCIPTAKAN KITA SEMUA..ALLAH yang satu.. HIDUP KITA TAK LAMA... dan mulai hari ini saya nak busy kan diri saya dengan berada disisi ALLAH.... dengan memperbaiki diri saya, hamba yang kerdil ini untuk terus hidup untuk agama ku...!!!cewahhh.. ayat xley bla... ehehe *spontan keluar ok*:p

ok berbalik pada cerita utama.. disebabkan diri ku ini busy.. banyak sungguh and sanggat cerita yang yang nak kongsi bersama kawan-kawan saya disini.. *walaupon xseberape* :)) dalam kepala macam-macam entry saya nak buat.. dan ianya berlaku pada tahun yang bagi saya amat BERMAKNA dan BERTUAH untuk saya... bukan kerana tahun nie saya dah 20tahun ok... :p tapi tahun ni, paling banyak perkara yang indah dan istimewa yang saya telah lalui... THANK YOU ALLAH..!! that the word... hanya mampu ku ucap kan ALHAMDULILLAH.. *mcm nak nangis*

ok.. now jangan sedih-sedih lak yer... untuk entry nie saya just nak crite ckit2 je.. awak sume suke x gambar header saya yang baru tu... pastu cube tgk gmbr kat bawah nie pulak... :)


ahahhaha... sama x... ofkos la xsama.. yang kat atas tu gambar animasi yang di katun kan.. yang nie, gambar real punye.. itu la saya... muahahha.. *malumalu*... saya tukar ckit style dr yg atas tu.. so jadi la cmtu.. mane x nye.. gmbr amik gune tangan sndr.. mcm tu la jadi nye... but still ok kan... dari xde... ahahah

actually, just wanna said, saya suka nampak wanita pakai purdah.. mereka hanya menampak kan mata mereka sahaja.. dan apabila hanya mata je nampak, korang akan nampak mata mereka penuh dengan NUR..!! alhamdulillah.. bile saya nak berubah ke arah itu yer... mungkin susah untuk kite yang berada di malaysia and kite orang asian.. lain lah kalau saya menetap di mekah or madinah.. insyaallah saya juga mahukan sebegitu.. tapi apa yang saya tahu, walaupon keseluruhan muka saya awak sume nampak dan tidak berpurdah, saya akan TETAP TUTUP AURAT saya dari dilihat kaum adam.. insyaallah.. :)

p/s maaf kalu saya tersalah cakap or terkasar bahasa or terguris hati awak sume.. saya hamba allah yang sering lakukan kesilapan.. tegur lah saya.. maaf kan saya.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...