Saturday, May 12, 2012

deep in my HEART

ASSALAMMUALAIKUM 


 wahai kawan ku sume.. Sihat..?? Alhamdulillah.. Entry nie just nak cerita and nak luahkan kat u guys... About.. Something happened last night..  Actually xde la ape sangat.. Ok mcm nie crite nye..

Malam semalam time tengah online facebook, just tetibe ternampak one of my member post something on his wall..

And the video is about ''Ustaz Don berangkat ke tanah suci''....

And tetibe jugak, perasaan saya rase lain mcm sangat.. Secara spontan dan tanpa sedar, saya telah mengalir kan air mata.. Im just like????what...??? Kenapa aku menangis dgn ustaz lak nie??? Mushkill sungguh...

*korg jangan fikir lain lak :p*
And suddenly,  teringat detik detik aku ketika di KLIA ketika ingin berangkat g umrah 2 bulan yg lepas... That time aku rase, aku xmenangis..time tunggu flight tu, perasaan takut je yang muncul.. Sedih and syahdu tu xde lak..  Myb sbb mlm sebelum nye berangkat tu, saya dah keluarkan air mate darah dahhh.. *xcaye cube tny MyGGN* :) ahahaha...

Berbalik pada story nie, once tgak video ustaz don tu, mmg seriusly aku terus menagis.. Yes, damn crying... Hati aku terdetik and mengatakan,

 '' AKU NAK PERGI LAGI..''

''ADA PERKARA AKU TAK DAPAT TUNAIKAN'' '

'ADA BENDA AKU TAK BUAT''...

Tu sume wujud once tgk video pemergian ustaz ke tanahh suci..

Ya ALLAH, BILA KAH AKU DAPAT PERGI KE TANAH SUCI TU LAGI.. BOLEH KAH AKU DAPAT PELUANG KEDUA??????
hanya allah yang tahu perasaan ku..

Mula lah aku RINDUKAN setiap benda dan perkara dan orang2 yang semasa aku kat mekah, madinah and jeddah tu..!!! Ya Allah :(

Rinduku pada MU tidak terkata.. Rinduku pada KAABAH MU buat kan ku sayu.. Bile aku dapat pegang lagi KAABAH MU itu, Ya Allah ??? :( subhanaallah..


 

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...