Sunday, October 9, 2011

love love loveeee

yes... 3 words..
I LOVE THEM...
mereka nie kawan kolej saya...
hari-hari ktorg berjumpa...
gelak tawa,
suka duka,
sedih menagis,
semua kite lalui bersama...

if xdapat jumpe diorg,
rase mcm kehilangan..
rasa mcm sunyi..
tapi nasib baik
FB, TWITTER, SKYPE
yg jadi perantaraan antara kami semua...


*our webcame moments




*credit to @Nabilah Rahman for the picture




*never forget my friends*

***************************************************

Ya Allah,
saya sayang mereka..
KAU janganlah ambil salah sorg nie dr aku ya allah..
mereka pelengkap aku ya allah..
tanpa mereka mungkin aku xkenal erti persahabatan..

AMIN

3 comments:

Rose Putih said...

so sweet kottt, i like it so mucchhhh laaa ... huhuuu <3

♥Maszura Mihat♥ said...

yes... now i already have my bestie family in the blogger..!!! i love u lahh...

Nabilah Rahman said...

hehehe! siapakah ... ??? dimanakah ... ??? thank you2 laaa, ikut kan hati mls nak buat lg dah ... tp, tngok rse nye bnde nie berguna utk aku satu hari nnti kannn ... memandang kan aku nei syek bngang aje dgn seseorang ... mngkin dgn bnde nie aku dpt luahkan tnpa pengetahuan die kottt ... hahahaha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...