Monday, October 10, 2011

friend of mine

Dengar and fahami okey...!!



nice rite...
sanagtsangat mendalammlirik lagu tu...

actually it was my friend Cassy yg post this song to my wall fb yesterday...
once aku dgr and fahami lirik tu, ohh damn~~
its was so meaningful!!!!

and for those my friends out there,
please hear the song and fahami lagu tu...!!!!

and aku nk tuju kan lagu nie speacial for my LOVE friends :

 Bella
Fie
Didiee
Cassy
Intan
Nashuha
Beela
Fara
Along
Sherly
Shariel
Shamiel
Zouyah
Bainun


and non-listed friends, this song for u..!!!

I LOVE U

2 comments:

Nabilah Rahman said...

thank you dear maszuramihat ! love you more laaa, sbb ! sbb ! sbb nme aku first, haaa ! yg laen ade ... ta ade kannn, hehehe ... forever and ever ... never be replace laaa :)

♥Maszura Mihat♥ said...

thanks to you tooo..!!!
love love love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...