Sunday, August 7, 2011

ramadhan datang kembali

bulan yang penuh rahmat...
bulan yang penuh keberkatan...

TETAPI..

bulan ini jgk,
terdapat pelbagai rintangan dan dugaan
yang KAU berikan pada ku....

aku redha dengan ape yang terjadi...

sekarang nie... aku cume boleh berharap yang persahabatan kite masih KUKUH...
aku xmintak sume ini berlaku sekarang...
kau jgk yang mengubah keadaan menjadi tengang....
kau jugak yang telah mengubah permikiran kawan-kawan kau...
dengan perbuatan dan tingkah laku kau...
AKU CUME NAK KAU YANG DULU...bkn SEKARANG..!!!

kalau kau nak tahu,
setiap butir kata-kata kau mmg penuh bermakna dan penuh dengan KETAJAMANN...
disebabkan kepandaian kau,
kami semua terpakse berdiam diri...
walaupun pedih terime nyerr...
bukan aku sorg je yang merasakan kepedihan kata-kata kau,
tetapi... ramai kawan-kawan kite jugak...

aku xsuke bende nie berlaku...
aku harap je yang kau akan berubah...
ini demi kebaikan kite semua.. kita sebagai kawan kau...
tapi xtahu lah kalu kau rase yang kami nie semua BUKAN KAWAN kau...
sbb kau kan jenis SENANG LUPE kawan-kawan KAU..!!!

1 je aku nak dr kau... aku nak kau yang mule-mule sem 1 aku kenal... itu sahaje...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...