Sunday, August 7, 2011

ramadhan datang kembali : part 2

bulan yang aku tunggu-tunggu selame ini...
ini kerana aku dapat berpuase..
dan alhamdulillah skrg dah masuk seminggu aku puase... :)

dan perkara paling aku suka jugak adalah ~~~~~
aku dapat pegi TERAWIH...
insyaallah aku akan tunaikan sehingga akhir ramadhan... hopefully.. :)


cume skrg nie, aku harap aku akan tunaikan kewajipan yang wajib aku sbgai hambaNYA
dengan sempurna... aku perlukan bimbingan dari MU YA ALLAH..

dan aku bersyukur aku dapat tengok lelaki yang selame hampir 2 tahun di sini,
pegi tunaikan solat terawih same-same...
tp xtao la smp abis ke x rakaat die tu.. haha...
itu terpulang pada die...
aku cume bersyukur yang die dekat pada ALLAH...
aku harap aku juga mahu begitu...

aku bersyukur yang aku dapat lihat die lagi...
biar lah die xtahu sekalipun..
yang penting aku tahu dan KAU juga tahu YA Allah...
biar lah aku simpan kenangan nie..
sehingga AKU TUTUP MATA... :)


KAU BERILAH AKU PETUNJUK YA ALLAH..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...