Thursday, August 11, 2011

FO... our last day..

Terasa sedih lak bile fikir yg class Front Office arinie merupakan class terakhir kami bersama our ting tong lecturer, Sir Izwan Hadi...

Kami xjangka kann yg arinie merupakan our last day... Sehingga kan sir sndr ckp.. After die kasi tips tuk final exam nnt...

Hmmm we gonna miss him damn much laa... Skrg pulak rase sedih sbb tao kami dah xkan 1 class dgn die.. Padahal lecturer nie lah yang paling banyak wat student tension dgn perangai diee... Dah la die nie jenis xPUNCTUAL... Die sndr ngaku.. Dan its true mehh.. Paling lmbat msuk class smp kami tgu hampir2 1 jam pon penahh laa... Sengal kann...

Dan lecturer FO kami nie jgk la yg SERING tny soklann nie once die masuk ke class...
'WHAT HAVE YOU LEARN SO FAR'
tu soklan feveret die la nk dikatekann..
Tp soklan tu jgk laa wat kami semua GERUN....
dan stiap kali soklan tu nk kluar kami akn ckp..
' DIA DAH MULE DAHH'....
Dan ape lg.. Kami mule wat2 bace notes la.. Hahah

Tp penah suatu hari..,
Aku terasa meluat sgt dgn sir...
Time ad diskusion about our assignment interview FOM Hotel..
Time tu aku nak tny.. And im in serius mood.. Time tu dah xde mase nk gelak2 gurau2...
Tapi yang wat aku panas sbb die nie duk dpn aku gurau2 gelak2.. Hangin doee... Pastu xdgr ape aku ckp... Dah la time tu bengang dgn hotel die ley lak take easy je... Mmg x r... Pastu dlm minggu tu, aku benci nk dgr name or tgk die.. Masuk class aku wat donno je kot.. Name MALEK gelaran kami kasi tu pon wat aku meluat... Huh.. Sengal...
Tapi tu dah lps.. Skrg nie, alhamdulillah everything ok.. Back to normal.. :-)

Dan hari demi hari, kami makin selesa dgn sir.. Kami terasa seperti die KAWAN kami..yang very open-minded and sporting...
Sir pon jenis xkisah punyer org..
Kami GELAK BERGURAU same2....
That will never we can forget the memory..

Terasa RINDU lak nnt dgn sir nye gelagat dlm class..
Nnt dah xdpt nk bahan2 fie lg...
Haiyaa.. Nape cepat sgt mase berlalu...
Im not ready yet..
Bukan xready dgn pemergian die.., tapi
Xready tu FINAL EXAM nnt.. Ohh goshh...
Takutt....help mee..

Class dah abis nie merupakan titik perjuangan kami tuk menghadapi FINAL EXAM on 23, 25 & 26... Hohohoooo....



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...