Tuesday, February 15, 2011

my new......!!!!

well...
sungguh aku xpecaye...
akhirnya...
ter'korban' jgk ako punye Rambut...!!!
omg la kannn....

dah 3tahun ako bele rambut aku tu
smpai lah panjang hampir ke pingang..!!!

tapi semalam adelah hari nye....
hari muktamad untuk aku potong rambut PENDEK..!!
OHHH
mcm nak nangis pon ade tao... sayang ssangat2....!!!

ade beberape sbb knpe ako HARUS potong rambut aku tu..!!
  1. kulit kepala berkelumumur

  2. rambut gugur

  3. rambut bercabang

  4. rambut kering

yup...suMe masalah rmbut aku ade... dan sebab itu lahh... ako decide tuk potong jgk... walauponn!!!!! huhuh :'(

semalam aku g kedai gunting rambut kat Blok M dekat dgn rumah aku nie... kat citu murah but auty tu mmg pandai potong... die jadikan rumah tu sbgai salon rambut...tp die bkn nyer duk citu ponnn..cume tu dijadikan salon...aku dah byk kali dah g gunting rmbut kat ctu..and puas jgk la....cuci rmbut pon best ape... mcm nak tdo je.. hahhaha..then td g ditemani adik agkat(ank mak jage)...so die yg teman kan... smp2 ade lg 2 org customer tgh nak potong rmbut... so aku tgu lah kjup.....mule2 igt kan just nak gunting je... tp tgk auty tu cuci rambut customer lain mcm best je..ape lagi... smpai je turn aku..ako suh die gunting n cuci skali..!!! hahaha... sungguh mengasyikan tao... hehe...dlm mase setengah jam..siap sudah makeover my new hair... wahh... im luv it.. suke sgt... dan rase kepale ringan gilerr oww.... *bestbest* :D

so there hv some picture... enjoy* :DD


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...