Saturday, February 5, 2011

:(

yup...!!
saya xpernah rase BER cinta...!!
pelik kan...

ape nak dipelik nyer...
cinta datang dari hati seseorang..
dan
klu cinta tu xmuncul
dan xde
kat hari seseorang,
macam mane nak bina cinta untuk sekian lame nyer..!!!

at the end,
mesti hancur jgk kan...
so what the point..!!

tapi mmg xdinafikan...
sedikit sebanyak ia beri kite pengalaman
dan kite bole bezekan ape yang baik dan buruk ketika bercinta...
(nie just pengalaman mmber2)

so from now,
im just hoping that ALLAH
berikan saya peluang untuk mencintai dan dicintai oleh seorang hamba Allah...
yang boleh bawa saya ke dunia yang diredhai NYA... amin...

and im hoping,
kalau yang datang nie
biar lah DIA YANG PERTAMA DAN TERAKHIR
untuk saya..!!!!
*doa kan untuk saya yer*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...