Thursday, February 17, 2011

*his upcoming birthday*

tomorrow will be his upcoming Birthday..
baru teringat semalam...
dan asyik terfikir je kat kepale otak nie pasal die..!!
dan tadi terserempak dengan die..!!
hurmmmm...

alangkah bagus kalau die tahu yang aku sebenarnye tahu esk birthday die..!!
tapi malang bg aku.. sebab aku xtahu macam mane nak bgtao and wish for his birthday... rugi sangat2... tapi nak wat cmne... keadaan x mengizinkan untuk aku berbuat demikian... so aku hanya bolehh mendoakan saje... itu yang aku mampu..!!!

INSYAALLAH kalu tuhan izinkan,, aku nak bercakap face2face with him... nak luahkan.... tp kalu keadaan xmengizinkan,, reda je lah..!!! biar DIA yang menentukan..!!!

so sekarang...
i just wanna said to him :


SWEET HAPPY HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
saya tahu kita xberpeluang untuk menjadi sahabat... tapi saya nak awak tahu, i will always make u as my friendd!! and no matter what happen,
i will alwayss remember you..

5 comments:

Nabila said...

aku mmg da lama nak tahu sapakah dia yg slama nih kau cerita? nak sgt tahuuuu. hee

♥Maszura Mihat♥ said...

hahhaa... ko nak tao ke bella..!! hurmm bukan ako xnk bgtao cume.........

tah..
susah ako nk explain sbnr nyer...
die wujud tapi hanya aku je yg tao... :)

Nabila said...

eleh kau. ari tuh soh citer, sombong gler ta nak kasi tahu. =P hee

♥Maszura Mihat♥ said...

no lah bella...
bukan aku xnak kasi tao...
aku xnk ko keliru dgn keadaann aku... biar je lah bella... aku pon dah try nk lupe2 kan je psl die tu..

Nabila said...

hmmm. alo. wileks la dear. y u take so seriously nih? chill =) im okLAH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...