Wednesday, August 25, 2010

tiada tempat mengadu....

selama nie boleh dikatekan aku ade member yang sudi nak mendengar masalah and luahan hati aku...ape2 pon kite tetap kongsi masalah...

tapi sekarang....
aku dapat rase kan kelainan dari die...
aku rase lain sgt kalu aku nak bercerita kat die...
rase mcm die nie org asing yang baru aku kenal...
yang macam xtao ape2...

selama nie die lah tempat mengadu aku...
dan sekarang die dah ader teman baru teman special,
die dah xamik tao lagsung pasal aku...
message pon kadang2...call...emmm bile perlu je...
huurrmmmmm...........

so sekarang...
aku xtao nak luahkan kat siapa...
kawan baru aku pon ader...
cume aku xnak bercerite dgn org yang xtao ujung pangkal crite nyer...
xkan nak cerite dari mule....
so ko yang ader nie,
bkn nyer time msalah je aku nak berkongsi...
tapi time kegembiraan aku pon aku nak kau lah orang pertama yang tao...
tapi xpe la...aku tao kau busy...aku paham...nvr mind...!!

so jadi nyer
selain blog aku nie menjadi tempat mengadu,
dairi pon dah penuh dengan segale luahan...
asyik bertukar je dairi....
yela klu selame nie aku bole kongsi dengan manusia tapi
sekarang aku kene berkongsi dengan bende yang xbernyawa...
so saaaaaddd!!!!...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...