Wednesday, August 25, 2010

aku rase mcm nak nangis....!!!

tapi aku xtao ape yg aku nk nagis kan..
terase hati nie sedih sgt3 bile terfikir kan si dia...
bile la bnde nie nk berakhir kan...
nie dah nak raye...!!
tapi xde ape prubahan pon...
lame aku tggu...tapi...


2mggu lagi die nak blik kmpung dah...
aku rase mcm dah xkan and xdapat la nk jumpe die lagi...
die nak pegi jauh dah...

pagi tadi terserempak dengan die...
aku dah rase nie lah mase nyer untuk aku tegur die...
tapi....nasib xmenyebelahi aku...
hanya terpandang sebentar .... mate bertentang mate.....
dan die berlalu pergi...
meninggalkan aku dengan seribu kekesalan....
"oh no.... nape jadi cmnie..."


aku geram...geram...geram...geram pada diri aku...!!!
sakit hati...dan akhirnya sekarang
AKU MENANGIS.... KESEORANG..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...