Monday, August 2, 2010

from fb

Temukan Arti Cinta dari Namamu
Dear Maszura, berikut ini adalah Arti Cinta dari Namamu:

M :Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya.
A :Selalu beremosi.
S :Pandai memujuk pasangan.
Z :Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
U :Romantik, Pengasih dan Penyayang.
R :Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
A :Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai
mule2 tgk application nie kat ida nyer fb...so mcm nak try...so aku try r... dan tu hasil nyer...
dan bile dah kuar result nyer....mcm btol je...
mmg btol...aku klu nk org tu aku akan giler2 berusaha supaye aku dpt tao info org tu...
ye aku slalu emo...nak kate pndai pujuk psgan tu xtao la sbb aku xde psgan..tp pndai jgk r pjuk kwan2 klu ader mslah...heee..romantik ke aku...hahahaa....pengasih n pnyayang tu myb la...hiiii.. sentiasa ingin didampingi oleh pasangan???emmm sume psngan nk yg mcm tu kan...so no comment..heee..ha yg last nie mmg kene giler dgn diri aku...seriusly aku asyik2 memendam prasaan je dgn org yg aku suke...mane xnyer...cinta xdibalas...mmg r pendam sorg2...huuuuu... ah tp aku xkisah...asl kan aku bahagia n xkacau org.....!!!! heeeee
love
masz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...