Thursday, June 10, 2010

hari ke3..!!!!

ye hari nie hari ke3 aku balaja kat klmu... hari nie ader class pc com(practical) and malaysian studies...aku ader due crite yg berbeza...crite yg pertama yg best kat class pc com r...sedang kami tengah busy nak register utk class bi, kami didatangi dan dikejutkan oleh tetamu yg tanpa diundang...nak tao sape tetamu kami x..????hehe...tetamu itu adalah dari pihak TV3...heheheh...seronok xterkire...terkejot habis..!!!! madam kate dorg nak shoot video time kite nga blaja..eemmm ape lg ktorg pon mencantikkan diri kami sume...heheh...setengah jam jgk la dorg kat citu...ktorg pon buat la perangai baik2...hehehe...tapi aku xtao la nnt ader ke x muncul muke aku kat tv3 nnt...mintx2 r terselit ckit...heheh... so guys...nnt kan kemunculan kami di berite tv3...hehe...

crite kedua lak pada class malaysian studies.. class kul 2 hgga 5...kul 2 tu ktorg dah get ready tgu lecture masok...tgu punye tgu xmuncul2 jgk...smp la kul 3 lebih ade student dtg class kate kite slh class..bukan slh class tp admin dah tukar jdual...mane ktorg tao..last minute tukar kot...sengal je.. so ktorg g lah class yg dicakapkan tu..masok je class tu ader a few students and en.Z..(bkn nm sbnr)lecture kami...ako dah agk dah org tua nie yg ajar nye...ish ako pling xsuke tol r dgn die nie...dah la tua...pastu menggatal lak tu...eee...pantang ader pompuan cntek...habis r die dok dekat2....sakit mate aku menengok nye....eeeeeeeee.....yg tu dah ckup myakitkan hati...tmbah lak cara die mgajar....adoooiiiyaiii...xley tahan beb... die nie suke giler bercerite....klu dah bercerite tu ssh nak habis kot...klu criter best xpe r nie bapak BOSAN giler....bkn bpk je..tp nenek moyang dah tahap bosan nye...tak sanggup dow... dah la mlaysian studie nie lbih kurg psl sejarah...habis la...mati aku...mntx2 r ok je...hrap2 nnt msok sem2 die xajar aku r...benci...!!!huhuuhuhu....

so tu lah crite aku pada hari ini...
best sbb tv3 dtg...
and xbest sbb dpt ckgu tua xsedar diri...heheh....
harap dpt menghadapi nye dgn penuh kesabaran...hehehe
so see u soon...

love
masz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...