Friday, June 18, 2010

bola...bola...bola....

sperti yg anda sume tahu bahwa skrg nie tgh musim demam bola....sumenye bola je..!! dan untuk makluman anda sume sy memang xsuke akan game bola sepak nie....mana tak nye...game start kul 730mlm dan 1030 mlm....time2 tu lah ade cite2 menarik kt tv...dan yg pasti tv kat umah aku hanya ade satu je...dan telah di kongker oleh mak abh dan abg...adoiiii....benci nye... dan yg pasti bile time nak GOAL je abis bergegar rumah dek jeritan mak abh...bwk mengucap la makbapk aku nie....hehheheeheh...eh tp bkn makbpk aku je yg jerit bkn main lg... dak2 jran aku pon nk jgak menjerit bukan main kuat lagi...klu td makbpk aku jerit bergegar satu rumah...tapi klu cmpor dgn jiran lain ha amik kau satu flet bergegar nye....ish3....bwk mgucap2.....!!! epat lah game nie nak berakhir....lagi sebulan...mati aku...huuhuhhu....i just wanna share aku nye chatting dgn ssorg psl bola nie...heheh....
Me
230...lmbt nye...
xngantuk ke...
org tgh tdo awk lak menjerit GOAL...hahahahahaha
hahahaa...

dan beliau menjawab..

stnderd la 2 hahahaaa....
kalu dh minat 2 jm brape main pn snggup tgo...tw..
tpi msti ramai yg tak tdo lg masa 2...
heee....grenty...

slah sorg yg amat meminati bola dan sggup xtidur psl bola....ish klu aku mmg xkan ku tggal kan waktu tdur ku....hehehehe...sory klu ade yg terase....hahahaha...so kpd yg xsuke tgk bola tu, bersabar je la ye....sebulan je nie....heheheee....byee...

love

masz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...