Monday, November 14, 2011

oh my X10miniPro

ohhhh tidakkkk...!!!!
HANDPHONE kuuuu....!!!


itu la jeritan aku once aku di beritahu kak ija ade bnde kat poket sluar aku...!! huhu... actually aku g mandi manda dgn kak ija n kak ita... ktorg g mandi kat bukit belacan, feveret port kami... dah 2 kali dah pegi kat tmpt g same... dan malang sungguh semalam, malang tidak berbau... aku terlupe gile-giler yg ad hp kat poket sluar aku.... ape yg aku tao, poket blah kiri aku dah kluar kan duit,tapi ntah mcm mane, aku btol2 luper nk seluk bhgian kanan poket sluar.... mmg damn shit la....


nk di katekan dah hampir 10 minit hp tu berendam same dgn aku kot... dan abis makan apam balik satu kot... so agk2 dah jadi ape hp tu....mmg sungguh aku xpercaye yg semalam aku sgt2 bole terlupe... tidak penah seumur hidup aku, hp aku wat cmtu... handphone nie susah nk dpt.. once klu dah dpt aku sangat2 sayang gile kot... and aku xpenah lg la ad kes yg mcm nie... nie first time dlm 19 tahun aku gune hp... aku akn gune hp smp betol2 hp tu bermasalah.. aku nie bkn byk duit pon nk asyik beli je hp baru ann... yg X10 minipro nie tu abh yang belikan... xsmp setahun kot... baru berape bulan... xsilap aku beli bulan 5... hmmmm... sayang gileeeeee.......


xperia mini pro tu sgtsgtsgt berjasa....
aku sgt sayang hp aku tu...
hp tu bkn sahaje aku gune tuk msg or call...
tetapi aku gune tuk mcm2 bebs...

facebook..
twitter..
skype..
blog..
utube..
WHATSAPP..
email..
and mcm2 la aku dah install...!!!
mmg rase mcm nk tercabut je nyawa aku nieee...

i just need my X10 minipro...
im too loving u dear...
please dun ever leave me...
next time i swear i wont hurting u like this...
im too sory coz make u like this...
please... im begging u...
i need u..
please 'wakeup'....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...