Saturday, November 5, 2011

im dreaming u

Yes...
Aku mimpikan kau...
Setelah sudah sekian lama kini ia terjadi lagi..

Aku dah lame xjumpe kau..
Dah lame xnampak kau...
Dah lame xdengar suara kau..

But then it happen on my fantacy night...
When should it happen in my reality life..
How many days or years should im wait..
Waiting for something that might be not mine...
It just such a bloodyy waste my time..

But I think..
Its ok wht..!!
Atleast I feel it...
Eventhg in my dream.. :-(

So u wanna know wht happen on my dream of him... ?? Hahahaa...

'' pada suatu hari, time tu aku kat kolej.. Sblh bgunan kolej aku baru bina satu office .. And abg c ahmad nie ad dua office.. His head office at the near ktm station bandaraya...so he and others come to the new office for launching I think.. And that time I just done my class.. Aku pon melepax kat tangga depan klmu yg berhadapan dgn jalan raya... And dengan tengah sesak ramai org dgn student and officer, once aku tertoleh bhgian kiri aku, I saw HIM... I saw abg ahmad.. And die pon mcm xpecaye and xsangka akan nmpk aku jgk kot... ;-) then I just smiling laaa and he also smile at me back.. Haha.. Dan die berlalu ke office baru die tu.. Dalam mase 10 mnt berlalu aku di kejutkan oleh die.. Sbb die dtg balik ke tmpt aku lepax td.. Die dtg jmpe aku..

And he asking me,
  ''blaja kat sini ke...??'' 
I replied back,
  ''aah, study kat cnie.. Dah lame dah...''
He said,
   ''dah lame xjmpe''
And me said,
    ''aah...''

And after tu dah xigt ape ktorg borak kan.. Wht I remember is, we just laughing and laughing.. ''

So itu lah ending my dream on him..
Xbanyak and xde la menarik sgt if bg korg an..
But for me, aku still rase thank you sbb kasi aku bermimpi mcm nie.. I know it could be happen in my reality.. But im just thank to good again bcoz I can feel it on my fantasy, on my dreaming..

So now, i've been long time not see him...
Its okey.. Atleast I know he still here..
;-)

So that it...
Thanks for reading dear...
Im apreaciate ur time come and read my blog..
Thanks again...
Miss u..
Love u..
Take care...
Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...