Tuesday, May 24, 2011

Roller Skate with the Girlsss



thanks a lot to my lovely friends,
siti noor nabila aka beela..dan juge farah adila aka fara.. hehee


tarikh keramat 10 May 2011 tidak akan dilupekan...
kerana dorg saggup teman kan aku lepaskan gian untuk bermain ROLLER SKATE at subang avenue... dah la xpenah jejak pon kat subang... alih2 tempat tu kat subang lak.. mule2 mcm takut lak sbb jauh.. tp aku yakin kan dorg akhirnye smpai jgk tempat yg dituju nyer... hahahha....



smp je g check in msok carefour subang g melantak.. heheh.. makan Kenny Rogers Roster...hehe.. msuk kali nie yg kedue ako makan.. first time makan dulu pon dgn dorg...so kali kedue nie pon same... aku rase aku dpt mkn sedap2 mcm nie klu kuar dgn dorg je kot...klu kuar dgn dak lain, hmmmm menjilat jari la xdpt... alik2 mkn kat mamak... hahahhaha but not bad la... :))




after done eating, bersambung menuju ke destinasi nye... masuk je kat subang avenue tu, ktorg mcm wow...ade org ke x nie... sunyi je kot tempat nyer... mane x nye ari selase ktorg g, mmg xde la org sgt.. memandang kan tmpt tu baru bukak so thats why la xrmai mane pon org... then g naik tgkat atas at the Disco Roller Skate...lagi la buat kan ktorg terkesima... ''bukak ke x nie''. hahaa...mane x nyer.. xde org kot... sunyi giler... g kat counter baru la ok ckit... haha sengal je...

dan bermula lah pelepasan gian kami bertige...hahhaa...

*aku dgn kasut asyik bertukar2 je*

*fara smp jatuh terduduk xbgun2*

*kami berdue xreti nk stabil kan diri smp fara dah giveup*

*dgn gumbire nye beela bersama lantai disco skate tu meninggal kan kami ter-kaku- *

*dgn berani nye jgk, aku bermain smbil memegang di tepi2-mmalukan* hehe

*igt dah konfident xyah la pgang2 an, tapi dengan konfident jgk ako jatuh 2 kali, bergegar lantai disco tu* hahahha




so tu lah pengalaman kitorang yang xakan dilupekan smp bile2..

to beela n fara:
thanks sudi teman kan aku main..
kenangan nie xkan mudah untuk aku lupakan.. thankss a lottt....







LOL


-- LOTS OF LOVEE --

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...