Monday, September 5, 2011

dari hati..

I dunno why i want to post this..
Tp 2 3 ari ni asyik terfikir kan sesuatu..
Sesuatu yg xpasti..
Pangkal hujung nya....

Susah bile nak bercakap psl hati niee..
Nie berkaitan dgn perasaan..
Kite xtao ape die rase pada kitee..
And kite pon xtao betol ke x perasaan tu wujud...

Kita tidak dapat nak menduga apa yg DIA berikan pada kita..

And now.. Bile kawan usik mengusik, die yg muncul.. I dunno why they make him as the Subject...
To me his only my friend..
I treat him like my brother coz he is older than me..
And im just knew him for a few month..
And seriusly,, aku xbole kalu org usik2 dgn sorg lelaki,
sbb aku akn terus terigat wajah si dia...
Hmmmm xmao.... :( i have to forget him..
His only my friend.. Forever..

Tapi kadang2 aku terpikir,
Org yang aku ingin sangat berkenalan,
langsung xpandang aku mcm x wujud..
Tapi knape org yang kurang perwatakan nya seperti xkacak or somethg,
Dorg ley layan aku mcm kawan dorg..
Dorg bole terima aku..
Tapi knpe bukan mereka yg aku suke..

Sometimes aku rase yg aku patut bersyukur sbb still ada lagi seseorg yg bole trime aku and bole jadikan aku nie kawan dorg..
Tapi org yg terima aku tu adalah kawan aku..
And i cant.. Biar je la kami BERKAWAN.. :-)

Now, aku still menunggu si dia walaupon dah hampir 2 tahun.. :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...