Wednesday, June 8, 2011

me'lupe'kan si die..

Bukan senang nk melupekan seseorang yg kite igin di kenali sejak sekian lame nyer... Susah pyah, penat lelah kite slame nie untuk mencari dan menganali identiti si dia tapi skrg xkan nk terus melupakan begitu je kan.. Susah untuk aku terus lupekan...!!!

Tapi sekarang nie aku cube jgk untuk LUPEKAN dia...

Memandangkan jadual aku belajar dah byk berubah dr sem 1 aritu.. Klu sem 1 aritu nk dikate kan setiap hari bertembung.. Tp tak lg skrg... Jadual sem 4 dah berlainan dan jge aku skrg dah bekerja wat sementara waktu nie... Time keje langsung xterfikir psl die.. Mcm die xwujud pon dlm hati aku...

Mcm skrg nie pon.. Dah lame aku xjumpe and xnmpak die.. Rase lainn mcm lak..

Tapi smp bile hati bole menipu kan...

Lambat laun terbongkar jgk perasaan tu....

Published with Blogger-droid v1.7.0

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...