Monday, December 22, 2008

good time together

akhir nya dapat jugak aku kluar dengan member aku..
since dah berkurun xberjumpe...hehehe...
but xramai... hanya |aku||shariel||shamiel||ayie||aqila-adik twins|
actually xjangke pon nak kuar...aku just tny je... then dorang kate ok set..
so ape lagi... aku gembira tahap maxsimum lol...hehehehe
we just tgk wayang... akhirnye dapat jugak tgk wayang...

finally dapat tgk cite HISTERIA...
peh gile...syok tu...
seram xseram la jugak...:pandacloud_15:
sebab aku ttup mate...:pandacloud_14:
time seram je ....:pandacloud_16:
but mmang seronak la...
mmg xdpat nak lupe kan lar...

after tgk wayang, balik anta aqila..
cos aku shariel n shamiel nk bersambung jalan²...
no we just pegi JJ Maluri je...
just nak lepak²...dduk²...mkn²...sembang²
then balik...cos mak da kol...hehehe...
and amik gmbr...
here some nice picture...

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.


very² good time together

:pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38::pandacloud_38:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...