Saturday, November 22, 2008

perpisahan selame 2bulan

huhuhu...cuti sekolah nie ramai yang balik kampong.. ape yang dibuat lamer2 kat sane tah... si bainun nie ha.. pagi nie dah balik kampong...balik kl sini nanti 2 3 hari sebelum bukak sekolah... adoyai... boring r beb ko xdek... ah lantak r.. boring pon boring r... so semalam aku bainun shamiel and shariel berjumpe untuk kali terakhir sbb bai nak balik kampong da... kali terakhir ke...?? rser xkot.. hehehehe...aku biler2 bole jumper korang an...hahaha... so aku ngan bai dah plan dr dulu yang kitorg akan celebrate friendship kiter yang hampir setahun dengan shamiel and shariel together... aku nagn bai kongsi duet dan beli kek yang xseberape besar... boleh la... xmasyuk r nak beli yang besar... heheheh...emmm yummmy... sedap nyer... hehehe... kitorg ingat just nak makan kat umah kembar tapi mak die kate g makan kat padang layang-layang... emmm cadangan yang bagus jugak tu... so pegi la kat citu... celebrate....best sangat....
im so happy....eee macam budak-budak la korang nie... sengal....tao la kembar an...
so this parti saje buat untuk celebrate kiter ber4...
yang telah menjadi kawan hampir setahun...dengan pelbagai masalah, dugaan, yang berlaku antare kite... so aku harap kiter akan still
F.R.I.E.N.D.S F.O.R.E.V.E.R
sampai tahun akan datang dan selame nyer...
AMIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...