Monday, June 23, 2008

ari isnin yg malang......!!!

keadaanku:

aku pegi skola dgn kaki ku berbalut.... igt kan ader r org yg kechian tgk keadaan aku tp malang nyer lg di ketawakan adelah....!!!! ko igt ko saper.... suker ati aku la kan... then ko dah wat kat aku cam tu.., ko ejek.., ko malukan aku dpan kwn yg lain...,pegi mampos aku x layan... ckp r pape pon... lantak r.... waktu ko ssah aku kesian tgk ko... skrg ko wat aku cam nie....mampos....!!!!


kembar
datang umah...

menceritakan perasaan die....
segale nyer pasal makwe die..,die criter....
aku kesian tgk die cam tu....
tersekse smp nak nangis td kat skolah....
aku x thu nak wat pape slain bg die semangat n
jgn tlalu fikir pasal makwe die...
just wat bodo...
just igt pelajaran...
luper kan seketike makwe die......


*
susah kan hidup nie....
terlalu byk masalah....
menyalahkan org lain....
huhuhuhuhuhuhuhuhhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...